Wsparcie techniczne
Wiemy, jak ważne dla naszych klientów jest bezpieczeństwo danych. Nasza firma świadczy pełen zakres usług dotyczących realizacji kopii zapasowych opartych o oprogramowanie Bacula™. Są to usługi wdrożeniowe, powdrożeniowe usługi wsparcia („maintanance”) oraz szeroki zakres usług szkoleniowych i konsultacji, prowadzonych w Centrum Warszawy lub w siedzibie klienta.
Dbamy o to by zapewnić klientom jak najwyższy poziom naszych usług, a w szczególności usług wsparcia technicznego. Dlatego, jako jedyni w Polsce, proponujemy naszym klientom subskrypcje serwisowe producenta oprogramowania, firmy Bacula Systems. Pojedyncza subskrypcja obejmuje licencje, wszelkie aktualizacje oraz pomoc techniczną dla pojedynczej instalacji serwera zarządzającego zwanego Dyrektorem (Bacula Director) bez względu na ilość czy wielkość klientów (ilość procesorów, pamięci RAM, itp.) lub ilość czy wielkość realizowanych kopii zapasowych. Klient jest zobowiązany wykupić poziom subskrypcji odpowiadający ilości zainstalowanych agentów backupowych w swoim środowisku. Poniższa tabela prezentuje różne poziomy subskrypcji, dostosowane do specyficznych wymagań klientów:
Poziomy wsparcia i czasy reakcji
Standard |
Bronze |
Silver |
Gold |
Platinium |
|
---|---|---|---|---|---|
Ilość Agentów (FD) | do 50 | 51-200 | 201-500 | 501-2000 | 2001-5000 |
Kanał wsparcia | Internet | Internet | Internet i Telefon | Internet i Telefon | Internet i Telefon |
Ilość kontaktów | 1 | 2 | 3 | 5 | 5 |
Czasy reakcji | (dostępne są także kontrakty 24/7) | ||||
Krytyczność 1 | 1 dzień roboczy | 6 godzin roboczych | 4 godziny robocze | 1 godzina robocza | 1 godzina robocza |
Krytyczność 2 | 2 dni robocze | 1 dzień roboczy | 6 godzin roboczych | 2 godziny robocze | 2 godziny robocze |
Krytyczność 3 | 3 dni robocze | 3 dni robocze | 1 dzień roboczy | 1 dzień roboczy | 1 dzień roboczy |
Krytyczność 4 | 4 dni robocze | 4 dni robocze | 2 dni robocze | 2 dni robocze | 2 dni robocze |
Dostęp do BWeb | Nie | Opcja | Opcja | Opcja | Tak |
Szkolenia w pakiecie | Nie | Nie | Nie | Nie | 1 osoba |
Global Endpoint Deduplication™ | Nie | Nie | Tak | Tak | Tak |
- pojedyncza subskrypcja dotyczy pojedynczej instancji Bacula Director bez względu na ilość podłączonych Storage Daemonów czy klientów backupowych (File Daemon)
- pojedyncza subskrypcja umożliwia także instalację, konfigurację i uruchomienie środowiska Bacula Enterprise w zapasowym centrum przetwarzania danych klienta działającego w trybie failover
Osoby zainteresowane mogą skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy.